27 Ağustos 2011 Cumartesi

:. 4 MUM .:



Bir odada dört mum sessizce yanıyordu.

O kadar derin bir sessizlik hüküm sürüyordu ki odada,

aralarında fısıltı şeklindeki konuşmalar bile rahatlıkla işitiliyordu.


1'inci Mum ''ben Barış'ım!'' dedi.

Ancak kimse benim sürekli yanık kalıp, etrafıma ışık saçabilmeme yardımcı olmuyor.

Artık sönmek üzereyim... Ve sessizce karanlığa gömülüverir...


2'nci Mum ''ben İman'ım'' der.

Ama artık gerekli olduğuma inanmıyorum. Yanık kalmamın da bir kıymeti kalmadı,

diye eklerken hafif bir esinti ışığını söndürüverir.


3'üncü Mum çok üzgündür.

''Ben Sevgi'yim'' ama etrafıma ışık verecek gücüm kalmadı.

İnsanlar beni hep kenara itiyorlar.

Kendilerine en yakın olanları bile sevmemeye başladılar.

Sessizce söner gider Sevgi mumu...


O sırada içeri aniden bir çocuk girer.

3 mumun söndüğünü görünce,

sebebini sorar ve niçin sonuna kadar yanmadıklarına hayıflanarak ağlamaya başlar.


4'üncü Mum, yumuşak ve yatıştırıcı sesi ile çocuğa ağlamamasını söyler.

''Korkma ben etrafıma ışık saçtığım sürece diğerleri yeniden yanarlar

ve onlar da aydınlatmaya devam ederler.

Zira ben UMUD'um!''


Gözleri parlayan çocuk umut mumunu alır ve diğerlerini sevgiyle teker teker yakar.

****

İçinizdeki umut mumunun saçtığı ışığı asla söndürmeyin.

Küçük çocuk gibi,

diğer sönmek üzere olan üç mumun da sürekli yanık kalmaları için çaba harcayın...

****

Sevgi ve mutluluğun ruhunuzu ısıtan giysileriniz olması dileğimle,

Saygı ve Sevgilerle...

5 yorum:

Paris in Me :) dedi ki...

Dünyanın en güzel yazılarından biriydi bu, bi gazeteye biyere verip paylaşalımda herkes okusun , zira herkesin okumaya ihtiyacı var bu yazıyı !! Sağol iyi ki varsın..

G R İ ❥ dedi ki...

Ribelle katiliyorum ne ic isitan bir yazi . Cok guzel ahenk tutturmussun . Katranlasmis ben bile tebessum ettiyse pismis bu yazi :))

Guzeldi

Cyberduck dedi ki...

Sylvie ribeL_;

Ben de takvim yapraklarının arka kısımlarını okurken karşılaştım bu yazıyla (: Çok manidar olduğunu düşündüm, hoşuma da gitti. Sizlerin de hoşuna gideceğini düşünerekten paylaştım (: Tabii eğer imkanınız varsa, bütün yazılarımı istediğiniz noktada paylaşıma sunabilirsiniz.

Bu arada teşekkür ederim.
Sen de iyiki varsın Ribel.

****

Lô - Lâ;

Leyla'cığım, ''Katranlasmis ben bile tebessum ettiysem'' diyerek,
pişmiş aşa su katmakta nahoş olur ama değil mi? :D.

****

Saygı ve Sevgilerle...

G R İ ❥ dedi ki...

ama sonunda guzeldi dedim degil mi ordekcigim : ))

mutlu bayramlar : )

Cyberduck dedi ki...

Leyla'cığım, o hususta sana sitem eden oldu mu? :D.

Sana da mutlu ve huzurlu bayramlar ;)